სიახლეები
სკოლები

თელავის N5 საჯარო სკოლის კომპიუტერულ კლასში, STEM მიმართულებით, მასტერკლასი გაიმართა
23-05-2023
-
+


თელავის N5 საჯარო სკოლაში სასწავლო წლის განმავლობაში არაერთი საინტერესო და შედეგზე ორიენტირებული აქტივობა იმართება. 

ამჯერად, თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტისა და თელავის N5 საჯარო სკოლის ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმის ფარგლებში, თელავის N5 საჯარო სკოლის კომპიუტერულ კლასში, მეხუთე და მეექვსე კლასის მოსწავლეებისათვის მასტერკლასი STEM მიმართულებით თემაზე - „ვირტუალურიდან რეალურ მოდელებამდე - ARDUINO ტექნოლოგია“, ჩატარდა.

მასტერკლასი თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტის პროფესორმა  ინფორმაციული ტექნოლოგიების მიმართულებით, ამავდროულად, ამავე სკოლის კომპიუტერული ტექნოლოგიების მასწავლებელმა და STEM მენტორმა მარიამ ზაქარიაშვილმა წარადგინა.

მასტერკლასს თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტის ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის ხელმძღვანელი დარეჯან მარგალიტაშვილი, სკოლის ადმინისტრაციის წარმომადგენლები - დირექტორი - ლია ლეშკაშელი, დირექტორის მოადგილე სასწავლო დარგში - ნათია თათულიშვილი და მასწავლებლები ესწრებოდნენ.

როგორც სკოლაში ამბობენ, მარიამ ზაქარიაშვილმა მასტერკლასი ნაბიჯ-ნაბიჯ, შემდეგ ეტაპებად წარმართა:

  • პირველ ეტაპზე - ესაუბრა ხელოვნური ინტელექტის, ელექტრონიკის, პროგრამირების და მათ ბაზაზე შექმნილი „ჭკვიანი“ მოწყობილობების აქტუალობაზე;
  • მეორე ეტაპზე - გააცნო www.tinkercad.com ონლაინ გარემოს ინტერფეისი, უჩვენა ონლაინ გარემოში ვირტუალური ელექტრონული მოდელის აგების, შესაბამისი ვიზუალური ბლოკური პროგრამირების გამოყენებით პროგრამის შექმნის პროცესი, რაც უზრუნველყოფდა ელექტრონული მოდელის ავტომატურ ქმედებას. განახორციელა ვირტუალური მოდელის სიმულაცია;
  • მესამე ეტაპზე - მოახდინა ვირტუალური ელექტრონული მოდელის რეალურად აგება შესაბამისი მოწყობილობების დახმარებით;
  • მეოთხე ეტაპზე - განახორციელა ინტეგრაცია, კომპიუტერიდან ARDUINO მიკროკონტროლერზე პროგრამის ატვირთვა, გამართვა; პრაქტიკულად რეალური შედეგის მიღება, რაც თავსებადი იყო ვირტუალურ გარემოში წინასწარ დაგეგმილ და მიღებულ შედეგებთან.
„მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართულნი მასტერკლასის პროცესში. მათ თავადაც ააგეს ანალოგიური ვირტუალური მოდელი და წარმოადგინეს მოდელის მართვის პროგრამა შესაბამისი ბლოკებით. მასწავლებელთან ერთად, მუშაობდნენ რეალური სქემის შექმნაზე.
მასტერკლასი მოსწავლეებისათვის და დამსწრე სტუმრებისათვის საინტერესო აღმოჩნდა.
დამსწრე სტუმრებმა დადებითად შეაფასეს მასტერკლასი. აღინიშნა, რომ „ციფრულ საუკუნეში“ ხელოვნურ ინტელექტის ფლობა, მართვა აუცილებელი განათლებაა. დასკვნის სახით, გამოითქვა მოსაზრება, კვლავაც გაგრძელდეს ასეთი მასტერკლასების ჩატარება უნივერსიტეტისა და სკოლის თანამშრომლობის საფუძველზე“,- აღნიშნავენ სკოლაში. 

იხილეთ ფოტოები:

კომენტარები


ეტალონი

აღსანიშნავია, რომ ჩვენთან საუბრისას, დირექტორებმა აწ უკვე გასული სასწავლო წელიც შეაჯამეს

„როდესაც ამბობ, რომ „ეტალონში“ მონაწილეობდი და „ეტალონელი“ ხარ, ეს ძალიან საამაყო გრძნობაა“

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

სიახლეები

საგანი, სადაც პროცენტულად ყველაზე მეტი აბიტურიენტი ჩაიჭრა - დეტალები

სტუდენტები წელიწადში ორჯერ დაფინანსდებიან - ცვლილება მუნიციპალურ ბიუჯეტში

რას ნიშნავს გაფართოებული სასწავლო გეგმა და ვისთვის არის საჭირო

„მგონი, არც არავის უნდა ეწყინოს, თუ ასე დაუძახებენ, რადგან ერთგვარი ტრადიციაა“

რომელ საგანში დაიწერა ყველაზე მეტი მაქსიმალური ქულა და რომელია ის 4 საგანი, რომელშიც უმაღლესი ქულის მირება მხოლოდ თითო აბიტურიენტმა შეძლო

პიროვნება
სკოლები

ბეითარ აბჩის საჯარო სკოლაში 2024-2025 სასწავლო წელს 5 პირველკლასელი ეყოლებათ

 ბალხოს საჯარო სკოლა პირველკლასელთა დასახვედრად ემზადება 

ალგეთის N2 საჯარო სკოლის კურსდამთავრებულები სწავლას უმაღლესში გააგრძელებენ - დირექტორი, აზადა მურადოვა ახალგაზრდებს წარმეტბულ მომავალს უსურვებს

საინტერესო

„მგონი, არც არავის უნდა ეწყინოს, თუ ასე დაუძახებენ, რადგან ერთგვარი ტრადიციაა“

ექსპერტი მასწავლებლები კარგად ფლობენ პედაგოგიურ თეორიას, იციან როგორ შეიმეცნებენ ბავშვები და მოზარდები

„ვფიქრობ, სრულიად მზად ვართ მოვერგოთ ცვლილებას და ახალი ენერგიით გავაგრძელოთ საქმიანობა“ 



„სკოლაში სულ მეცადინეობა მიწევს და ბაღში ბევრი გასაფერადებელი  გვქონდა, ვხატავდით, კიდე სასრიალოები იყო და გართობა“

ამგვარად, გონება ვარჯიშდება, ფანტაზიას გასაქანი ეძლევა და ბავშვები ახალ-ახალ რაღაცებს სწავლობენ

სიახლეები
საზოგადოება