„მეტი სტიმული მომეცა სწავლის უკეთ გასაგრძელებლად“ - „ხელვაჩაურის ეტალონი მოსწავლე“
03-05-2018
დაკოპირებულია
-
+
საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი გრძელდება. ამჯერად „ხელვაჩაურის ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა.
ბათუმის N25 საჯარო სკოლაში გამართულ ღონისძიებას ხელვაჩაურის მუნიციპალიტეტის მერიის კულტურის, განათლების, სპორტის, ტურიზმის, ძეგლთა დაცვისა და ახალგაზრდულ საქმეთა სამსახურის უფროსის მადონა დავითაძე, ხელვაჩაურის რესურსცენტრის უფროსი ხათუნა დიდმანიძე, სკოლების დირექტორები, პედაგოგები, მოსწავლეები და მათი მშობლები ესწრებოდნენ.
„ხელვაჩაურის ეტალონი მოსწავლის“ ტიტულს დაეუფლა აჭარისწყლის საჯარო სკოლის მე-10 კლასის მოსწავლე მარიამ ზაქარაძე.
როგორც მარიამი აღნიშნავს, ინტელექტ-ჩემპიონატში გამარჯვებამ უფრო მეტად მოტივირებული და თავდაჯერებული გახადა:
„მოულოდნელი და ამაღელვებელი იყო გამარჯვება. ძალიან ბედნიერი ვარ, მეტი სტიმული მომეცა სწავლის უკეთ გასაგრძელებლად. მადლობა „ეტალონს“ მოცემული ცოდნის, გამოცდილებისა და თავდაჯერებულობისთვის.“
ხელვაჩაურის მუნიციპალიტეტის მერიის განათლების, კულტურის, სპორტისა და ახალგაზრდობის საქმეთა სამსახურის ხელმძღვანელი მადონა დავითაძე მადლობას უხდის „ეტალონს“ მოსწავლეებში ცოდნის წახალისებისთვის: „ეტალონს“ პირველად ვესწრები და საოცარი ემოცოებით ვარ დატვირთული. ამდენი ცოდნითა და წინსვლის სურვილით ანთებული, მოციმციმეთვალებიანი ახალგაზრდის ხილვა დიდი ბედნიერებაა. მადლობა პროექტს, რომ მოსწავლეებში ეროვნულ-საგანმანათლებლო თვისებებს აღვივებს.“
ხელვაჩაურის რესურსცენტრის უფროსი ხათუნა დიდმანიძე სრულ მხარდაჭერას უცხადებს „ეტალონს“:
„ჩვენი მოსწავლეები დიდი მონდომებითა და წარმატებით ერთვებიან სახალხო პროექტში, რაც მისასალმებელია. მადლობა „ეტალონს“ გაწეული შრომისთვის. რესურსცენტრი ყველანაირად გვერდით უდგას ეროვნულ საქმეს.“
„ხელვაჩაურის ეტალონი მოსწავლის“ ტიტულის მფლობელი მარიამ ზაქარაძე ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატის გრანდიოზულ ფინალში მიიღებს მონაწილეობას.
მანამდე ინტელექტ-შეჯიბრი გრძელდება. „ეტალონი“ 2017-2018 სასწავლო წელს საქართველოს ყველა ქალაქსა და მუნიციპალიტეტს ესტუმრება და ადგილზევე გამოავლენს „ეტალონ მოსწავლეებს“.
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“