მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლებისა და მეცნიერების მინისტრმა გიორგი ამილახვარმა სკოლებში ეროვნული შეფასების დანერგვაზე ისაუბრა და აღნიშნა, სკოლებში შეფასება არ გვაქვს.
„რა თქმა უნდა, არის საგნობრივი გამოცდები, მაგრამ ის რომ ვთქვათ, მე-6, მე-9, მე-12 კლასის ბოლოს გავზომოთ ბავშვების ცოდნა, დღეს არ გვაქვს. ამიტომ, ვიწყებთ მუშაობას სკოლებში ეროვნულ შეფასებაზე, რომელიც მოგვცემს შესაძლებლობას გავზომოთ ბავშვების ცოდნა“, - განაცხადა მინისტრმა და აღნიშნა, რომ შეფასების კუთხით სიახლეები დაახლოებით 2 წელში დაინერგება.
„დღეს რთულია იმის თქმა, თუ რა იქნება ეს - შეიძლება იყოს გამოცდა, შეიძლება იყოს ტესტი, შეიძლება იყოს ე.წ. GPA-ს დათვლის მეთოდოლოგია. დაახლოებით აქ ვართ. ამასთან ბმაშია ეროვნული გამოცდები. თამამად ვიტყვი, რომ ეროვნულმა გამოცდებმა უდიდესი მნიშვნელობა და როლი შეასრულა განათლებაში და ასრულებს დღემდე, მაგრამ ასევე მწიფდება მოსაზრება სამეცნიერო, საგანმანათლებლო, აკადემიურ წრეებში - ხომ არ საჭიროებს გამოცდები მოდიფიცირებას, განვითარებას? ეს პირდაპირ უკავშირდება იმ შეფასების მექანიზმს, რომელსაც შევქმნით სკოლებში. ეს არის დაახლოებით ორწლიანი პროგრამა. ვფიქრობთ, რომ 2 წელიწადში უკვე გვექნება სიახლეები ამ კუთხით“, - განაცხადა მინისტრმა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცვლილება შევიდა მასწავლებლის მომზადების უმაღლესი განათლების დარგობრივ მახასიათებელში
ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა მოსწავლეების ყოველდღიური წარმატებაა
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია ნდობაზე დაფუძვნებული მეგობრობა, პოზიტიური ურთიერთობა
მოსწავლეებმა ლექსები წაიკითხეს, იმღერეს, იცეკვეს და შემოქმედებითი უნარები წარმოაჩინეს
6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე