მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სტატუსის ამაღლების მსურველი მასწავლებლებისთვის პორტფოლიოს წარდგენის ვადა ამოიწურა. ამჯერად პედაგოგები eschool-ში მასწავლებლის სახლის მიერ შეფასების პერიოდის ასახვას ელოდებიან.
წამყვანობისა და მენტორობის მსურველებს თუ პორტფოლიოს სამი მიმართულებიდან თუნდაც ერთ-ერთი დადებითად არ შეუფასდებათ, მათ კანონი პრაქტიკული ნაწილის შეფასების შესახებ დასკვნის გასაჩივრების უფლებას აძლევს.
რა ვადაში უნდა გაასაჩივროთ თუ პრაქტიკული საქმიანობა დადებითად არ შეგიფასდებათ და ვის უნდა მიმართოთ საპრეტენზიო განაცხადით?
მასწავლებელმა პრაქტიკული ნაწილის შეფასების შესახებ დასკვნის თაობაზე საპრეტენზიო განაცხადით უნდა მიმართოს მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულ ცენტრს, მიღებული შედეგის შესახებ ინფორმაციის მასწავლებლის ელექტრონულ პორტფოლიოში ასახვიდან ერთი თვის ვადაში.
ცენტრი თავად ქმნის საპრეტენზიო კომისიას, რომლის შემადგენლობაშიც არ შეიძლება იყოს პირი, რომელიც მონაწილეობდა მასწავლებლის შეფასებაში.
საპრეტენზიო კომისია იღებს ერთ-ერთ გადაწყვეტილებას: ან უარს აცხადებს საპრეტენზიო განაცხადის დაკმაყოფილებაზე, ან სრულად აკმაყოფილებს მასწავლებლის პრეტენზიას, ან საპრეტენზიო განაცხადს აკმაყოფილებს ნაწილობრივ.
საპრეტენზიო კომისიის გადაწყვეტილება მიღებიდან ერთი კვირის ვადაში წარედგინება მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორს საბოლოო გადაწყვეტილების მისაღებად.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცვლილება შევიდა მასწავლებლის მომზადების უმაღლესი განათლების დარგობრივ მახასიათებელში
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
ეს დღე ნაყოფიერი და საინტერესო აღმოჩნდა მოსწავლეთათვის
სასკოლო საზოგადოება თითოეულ მოსწავლეს, მაწავლებელსა და მშობელს დიდ მადლობას უხდის ასეთი ლამაზი დღისთვის
6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე