„მოზარდების თვითმკვლელობებს ინტერნეტთამაშ „ლურჯ ვეშაპთან“ კავშირი არ აქვს“ - კიბერდანაშაულის პრევენციის დეპარტამენტის უფროსი
09-05-2018
დაკოპირებულია
-
+
„გამოძიების დღევანდელი შედეგების მიხედვით, მოზარდების თვითმკვლელობებს ინტერნეტთამაშ „ლურჯ ვეშაპთან“ კავშირი არ აქვს,“ - ამის შესახებ შინაგან საქმეთა სამინისტროს კიბერდანაშაულის პრევენციის დეპარტამენტის უფროსმა ივანე კაციტაძემ განაცხადა.
აღნიშნული განცხადება ივანე კაციტაძემ თავდაცვისა და უშიშროების კომიტეტზე გააკეთა, სადაც კიბერდანაშაულის საკითხებზე მსჯელობდნენ.
კაციტაძის თქმით, ინტერნეტთამაშ „ლურჯ ვეშაპს“ არ აქვს არც აპლიკაცია, არც ვებგვერდი და გავრცელებული ინფორმაცია მცდარია.
2017 წლის 30 მაისს დაწყებული გამოძიების დეტალები და შედეგები კომიტეტზე დეპუტატებს შინაგან საქმეთა სამინისტროს ცენტრალური კრიმინალური დეპარტამენტის კიბერდანაშაულთან ბრძოლის სამმართველოს დეტექტივ-გამომძიებელმა გიორგი ჯაფარიძემ გააცნო.
„2017 წლის 30 მაისს დაიწყო გამოძიება კონკრეტულად „ლურჯი ვეშაპის“ თამაშის შემქმნელების მხრიდან არასრულწლოვანთა თვითმკვლელობამდე ან თვითმკვლელობის ცდამდე მიყვანის ფაქტზე. გამოძიების ფარგლებში განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მანდატურის სამსახურთან აქტიურად ვთანამშრომლობდით. ჩვენთან მანდატურის სამსახურიდან უამრავი კონკრეტული შეტყობინება შემოვიდა. ასევე, როდესაც საზოგადოებისთვის ცნობილი გახდა, რომ აღნიშნულ ფაქტზე გამოძიება მიმდინარეობდა, თვითონ მშობლები, დაინტერესებული პირები, ოჯახების ახლობლები განცხადებით მოგვმართავდნენ. უკვე ჩატარებული გამოძიების ფარგლებში გამოიკითხა რამოდენიმე ათეული ახალგაზრდა, მათი მშობლები, ახლობლები, კონკრეტული პირები, ვისაც შესაძლოა კავშირი ჰქონოდა ან რაიმე სცოდნოდა. თუმცა სრული პასუხისმგებლობით შემიძლია მოგახსენოთ, რომ დღეის მდგომარეობით არც ერთი კონკრეტული ფაქტი არ დადასტურებულა. ინტერნეტთამაში „ლურჯი ვეშაპი“ ორი წლის განმავლობაში რუსეთში აქტიურად გავრცელდა და დღემდე მითი და რეალობა ერთმანეთში არეულია. აღნიშნულ თამაშთან დაკავშირებით ორი პიროვნებაა დაკავებული - თამაშის შემქმნელი და ერთ-ერთი მენტორი. საქმის არსებითი განხილვა მიმდინარეობს და მათი ბრალეულობა ჯერჯერობით არაა დადასტურებული და არ არის დამდგარი გამამტყუნებელი განაჩენი,“ - აღნიშნა გიორგი ჯაფარიძემ.
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“