მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მცირეკონტინგენტიან სკოლებში, სადაც ერთი ან ორი მოსწავლეა, რეკომენდებულია კლას-კომპლექტების შექმნა, თუმცა სხვადასხვა კლასის მოსწავლეთა გაერთიანების შემთხვევაში, კლას-კომპლექტის მოსწავლეთა საერთო რაოდენობა ათზე მეტი არ უნდა იყოს.
ასევე გასათვალისწინებელია, რომ კლას-კომპლექტის შექმნის აუცილებლობის შემთხვევაში, დირექციამ ერთ კლასში ორ კლასზე მეტი არ უნდა გააერთიანოს.
ეროვნული სასწავლო გეგმის თანახმად, რეკომენდებულია, კლას-კომპლექტები შეიქმნას საფეხურის ფარგლებში და ერთ კლას-კომპლექტში არ გაერთიანდეს ორ კლასზე მეტი. I-IV კლასები შეიძლება დაკომპლექტდეს სხვადასხვა პრინციპით (მაგ.: I-II და III-IV კლასებად, ან I და III, II და IV კლასებად). სპორტისა და ესთეტიკური აღზრდის საგნობრივ ჯგუფებს მიკუთვნებული საგნების გაკვეთილებზე შესაძლებელია გაერთიანდეს რამდენიმე კლასი (მაგ.: I, II და III; IV, V და VI; VII, VIII და IX და ა.შ.).
ორი კლასის გაერთიანების შემთხვევაში შეიძლება თუ არა, რომ კლას-კომპლექტს ორივე დამრიგებელი ხელმძღვანელობდეს?
მცირეკონტინგენტიან სკოლაში რეკომენდებულია, რომ ერთ დამრიგებელს ჰყავდეს არანაკლებ 10 მოსწავლე (გარდა იმ შემთხვევისა, თუ სკოლაში მოსწავლეთა ჯამური რაოდენობა 10 მოსწავლეზე ნაკლებია). კლას-კომპლექტი კი, როგორც უკვე აღვნიშნეთ, ათზე მეტი მოსწავლისგან არ უნდა შედგებოდეს.
კლასების გაერთიანების შემთხვევაში დაუშვებელია ერთი კლას-კომპლექტის მოსწავლეებს ჰყავდეთ სხვადასხვა დამრიგებელი. აუცილებელია, კლას-კომპლექტს ჰყავდეს ერთი ხელმძღვანელი.
რაც შეეხება სწავლებას, კლას-კომპლექტებში სწავლა-სწავლების პროცესი მთლიანად უნდა დაეფუძნოს დიფერენცირებული სწავლების მიდგომებს. თითოეული კლასის მოსწავლეს კი უნდა ჩაუტარდეს შესაბამისი კლასისთვის/საგნისთვის ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული სავალდებულო საათების რაოდენობა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცნობილია, რომელ მასწავლებლებს მიენიჭებათ პრიორიტეტი
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა