მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დღეს 17 აგვისტოს, წამყვანობისა და მენტრობის მსურველი მასწავლებლებისთვის პრაქტიკული საქმიანობის დოკუმენტთან დაკავშირებით გასაუბრებები სრულდება. აღნიშნული etaloni.ge-ს შესაბამის უწყებაში დაუდასტურეს.
მასწავლებელთა საპრეტენზიო განაცხადის ფორმა დამტკიცდა
საქმე ის გახლავთ, რომ პრაქტიკული საქმიანობის კომპონენტი, სტატუსის ამაღლების მსურველ პედაგოგებს მას შემდეგ უნდა წარედგინათ, რაც საგნობრივ კომპეტენციას გამოცდით დაადასტურებდნენ.
მასწავლებლებს პორტფოლიოზე დასკვნის გასაჩივრებისთვის 1 თვე აქვთ - ყველა დეტალი მათთვის, ვისაც წამყვან-მენტორის სტატუსის მინიჭებაზე უარი ეთქვა
ცნობილია ისიც, რომ გასაუბრებაზე მასწავლებლებს 30 წუთი ჰქონდათ, ხოლო ექსპერტთა ჯგუფს ასევე ნახევარი საათი დამაზუსტებელი კითხვების დასასმელად.
მასწავლებლების ნაწილს სტატუსები „ესქულის“ ბაზაში უკვე აესახა, ნაწილს პრაქტიკული საქმიანობის დოკუმენტი დაუხარვეზდა, დღეს კი - 17 აგვისტოს ბოლო გასაუბრებები ჩატარდება, ხოლო კომისიის გადაწყვეტილების გასაჩივრებისთვის სასკოლო საზოგადოების წარმომადგენლებს ერთი თვე აქვთ.
მასწავლებლებს სტატუსი 1-ელ სექტემბრამდე აუმაღლდებათ - ახალ დეტალებს სამინისტრო აქვეყნებს
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
19 იანვარს ნათლისღების დღესასწაული აღინიშნება - რა უნდა იცოდნენ მორწმუნეებმა ამ დღის შესახებ
რეკომენდაციების გთავალისწინებით არ დაუშვებთ ტიპურ შეცდომებს და შექმნით ენობრივად გამართულ, დახვეწილ დოკუმენტებს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
სასკოლო საზოგადოებას ღონისძიებით მიულოცეს ახალი წელი მე-5 და მე-6 კლასის მოსწავლეებმა
სასარგებლო და მხიარული თამაში მოსწავლეებისთვის
საახალწლო დეკორაციების დაშლა სკოლაში არის არა მხოლოდ ორგანიზაციული პროცესი, არამედ მნიშვნელოვანი სასწავლო გამოცდილება