სიახლეები
სკოლები

ნინოწმინდის N4 საჯარო სკოლის უმცროსკლასელები „რწყილი და ჭიანჭველას“ დასადგმელად ემზადებიან
10-05-2018
-
+


ნინოწმინდის N4 საჯარო სკოლის დაწყებითი საფეხურის I-II კლასებში პროექტ-გაკვეთილი ჩატარდა, რომელიც მიზნად ზღაპრის გაანალიზებას და მოსწავლეებში მეგობრული ურთიერთობების გაღრმავებას ისახავდა.

მოსწავლეებმა პირველ ეტაპზე ქართული ხალხური ზღაპარი „რწყილი და ჭიანჭველა“ ნახეს, რომელშიც ნამდვილი მეგობრობისთვის აუცილებელი თვისებები აღმოაჩინეს.  

ასევე, ზღაპრის თითოეული მონაკვეთი კითხვა-პასუხის ფორმატით განიხილეს; მთავარი აზრი და მორალი გამოკვეთეს. შემდეგ კი მოსწავლეებმა პერსონაჟების როლები შეარჩიეს, რომელთა შესრულებისასაც დიდი მონდომება და მსახიობური ნიჭი გამოავლინეს. 

მომდევნო აქტივობა „ასოციაციური რუკა“ გახლდათ, სადაც მოსწავლეებმა ის სიტყვები გამოთქვეს, რაც მეგობრობასთან არის კავშირში და ამ სიტყვების გამოყენებით  წინადადებები ინდივიდუალურად შეადგინეს.

ამავდროულად, თითოულმა მოსწავლემ საკუთარი შედგენილი წინადადება წინასწარ გამზადებულ ფერად ფურცლებზე გადაიწერა, რომლის გამოყენებითაც შემდეგ პოსტერი დაამზადა.

ბოლოს კი მოსწავლეებს ზღაპარ „რწყილი და ჭიანჭველას“ პერსონაჟების ამობეჭდილი ფოტოები დაურიგდათ, რომლებიც აკვარელით გააფერადეს. 

სასწავლო წლის დასრულებამდე მოსწავლეები ამ სპექტაკლის დასადგმელად ემზადებიან.
კლასის ხელმძღვანელები ნინო კუპატაძე და ქეთევან მაისურაძე გახლავთ. 

იხილეთ ფოტოები

კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

11-12 თებერვალს საქართველოში შედარებით ცივი და უნალექო მინდი შენარჩუნდება.

სპეციალური მოთხოვნები ბაღების თანამშრომლებისთვის - დოკუმენტი

ახალი სასწავლო წლის დაწყებამდე მოსწავლეები 150-ლარიან დახმარებას მიიღებენ - ვის ეკუთვნის დაფინანსება 

ქართული ენის მოსამზადებელი პროგრამის გამოწვევებზე კვლევების ეროვნული ცენტრი ანგარიშში საუბრობს

პიროვნება

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

სკოლები

პროექტის მიზანია, საქართველოს ისტორიისა და მეფეების შესახებ ინფორმაციის მიღება და გააზრებ



საინტერესო

უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე

თუ არ იცით, რომ იოსებ გრიშაშვილი, ვასილ ბარნოვი, ეგნატე ნინოშვილი  - იცით ამ მწერლების ნამდვილი სახელი და გვარი ?

სიახლეები
საზოგადოება