მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნულ ცენტრსა და ესტონეთის საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს (ESTDEV) შორის გაფორმებული საგრანტო შეთანხმების ფარგლებში, რომელიც ეხება ხარისხის უზრუნველყოფის ჩარჩოსა და მექანიზმების საშუალებით ზოგადი განათლების ხარისხის გაუმჯობესებას, საჯარო დისკუსია გაიმართა თემაზე: „ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების შიდა ხარისხის სისტემის მხარდაჭერა საქართველოში“.
შეხვედრის მონაწილეებმა განიხილეს გზამკვლევების პროექტები შემდეგ საკითხებზე: სკოლების შიდა ხარისხის უზრუნველყოფა, სკოლების სტრატეგიული დაგეგმვის მეთოდოლოგია, მოსწავლის შეფასების მეთოდოლოგია, მოსწავლის უფლებების დაცვის მექანიზმების მეთოდოლოგია, მასწავლებლის პროფესიული განვითარების მეთოდოლოგია და სასკოლო კურიკულუმის განვითარების მეთოდოლოგია.
შეხვედრის ფორმატი ითვალისწინებდა კითხვა-პასუხის რეჟიმს. მომხსენებლებს საშუალება ჰქონდათ მიეღოთ უკუკავშირი გზამკვლევების პროექტებთან დაკავშირებით.
საჯარო დისკუსიაში მონაწილეობა მიიღო 20-ზე მეტმა პირმა, მათ შორის: საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს, სსიპ - განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის, სსიპ - მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის წარმომადგენლებმა და ზოგადი განათლების ექსპერტებმა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
დირექტორის მოადგილის თქმით, ალექსანდრეს პირად ნივთებს სანაპიროზე, ტელეფონის ლოკაციის საშუალებით მიაგნეს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
სასკოლო საზოგადოებას ღონისძიებით მიულოცეს ახალი წელი მე-5 და მე-6 კლასის მოსწავლეებმა
სასარგებლო და მხიარული თამაში მოსწავლეებისთვის
საახალწლო დეკორაციების დაშლა სკოლაში არის არა მხოლოდ ორგანიზაციული პროცესი, არამედ მნიშვნელოვანი სასწავლო გამოცდილება