მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წყალტუბოში ''ეტალონის'' პირველ ტურის ორგანიზებაში გამგეობის კულტურის, განათლების, სპორტის, ძეგლთა დაცვისა და ახალგაზრდულ საქმეთა სამსახური რესურსცენტრთან და სკოლის წარმომადგენლებთან ერთად იყო ჩართული.
ტესტირების დღესთან დაკავშირებით, წყალტუბოში, ყველა სკოლის ინფორმირება წინასწარ მოხდა.
ტესტირება ყველა სკოლაში „ეტალონიდან“ მიწოდებული ტესტების და ინსტრუქციის შესაბამისად მოხდა. მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასებისთვის ტესტები ცალ-ცალკე იყო შერჩეული.
მოსწავლეების ნამუშევრები სკოლის მიერ შერჩეულმა პირებმა გაასწორეს. ‘’ეტალონის’’ ჯგუფი მათთგან ყველაზე მაღალქულაინ მოსწავლეებს გამოავლენს. ქულების მიხედვით შეირჩევა 1 დეკემბრის ღონისძიების მონაწილეები.
შესარჩევ ტურთან დაკავშირებით "Etaloni.ge’’ წყალტუბოს რესურსცენტრის უფროსის მოადგილეს ალექსანდრე ფხაკაძეს ესაუბრა:
"შესარჩევმა ტურმა ჩაიარა მშვიდ გარემოში, რა თქმა უნდა, ობიექტურად და გამჭირვალედ, სრული წესების დაცვით. ყველა სკოლას შერჩეული ჰყავდა თავისი წარმომადგენლები, ტრენერები და მეთვალყურეები. ერთადერთი შემთხვევა გვქონდა, ტექნიკური მიზეზის გამო ერთ სკოლაში გადაიდო ტესტები, პრობლემის აღმოფხვრის შემდეგ, უახლოეს მომავალში აუცილებლად ჩატარდება. მაღალი იყო ჩართულობა და ინტერესი ღონისძიების მიმართ. ველოდებით საფინალო ღონისძიებას, ინტელექტ-შეჯიბრი გვიჩვენებს ვინ იქნება ყველაზე ძლიერი." – აღნიშნა ალექსანდრე ფხაკაძემ.
წყალტუბოს მე-4 სკოლის დირექტორის გურამ ჩიხლაძის თქმით, მოსწავლეები ძალიან კმაყოფილები არიან შესარჩევი ტურით:
"მოსწავლებისთის ძალიან სასიამოვნო იყო ''ეტალონში'' მონაწილეობის მიღება, თავად ძალიან კმაყოფილები არიან. ძალიან დაინტერესდნენ, დამატებითი კითხვარები, ინფორმაციები მოგვთხოვეს. საერთო ჯამში ყველაფერი ძალიან კარგად ჩატარდა."
"ეტალონი" 2016-2017 სასწავლო წელს საქართველოს ყველა ქალაქსა და მუნიციპალიტეტს ესტუმრება და ადგილზევე გამოავლენს "ეტალონ მოსწავლეებს".
პროექტი განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მხარდაჭერით მიმდინარეობს.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა