მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საჯარო სკოლებში სამეურვეო საბჭოები დირექტორებს ირჩევენ; რამდენად სამართლიანად მიმდინარეობს ეს პროცესი, ან რამდენად ობიექტური იყო სამინისტრო კანდიდატების არჩევა-წარდგენისას, ცალკე საუბრის თემაა, თუმცა ფაქტია, რომ დაახლოებით 1000-მდე სკოლაში მხოლოდ თითო კანდიდატია წარდგენილია და რამდენიმე მათგანში სამეურვეო საბჭოებმა დირექტორობის მსურველს მხარი არ დაუჭირეს.
„რა გამართლება აქვს სკოლის ხელმძღვანელების დაბლოკვას?!“ - დირექტორობის „დაწუნებული“ კანდიდატები მინისტრთან შეხვედრას ითხოვენ
რა ხდება იმ შემთხვევაში, თუ სამეურვეო საბჭო წარდგენილ კანდიდატს არ უჭერს მხარს? - საკითხს ზოგადი განათლების შესახებ კანონი არეგულირებს, სადაც ვკითხულობთ:
„თუ სამეურვეო საბჭომ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მიერ წარდგენილი არც ერთი კანდიდატურა არ აირჩია, სამინისტრო სამეურვეო საბჭოს წარუდგენს კონკურსის წესით შერჩეულ ახალ კანდიდატურას. სამეურვეო საბჭოს განმეორებითი უარის შემთხვევაში საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრი უფლებამოსილია, დანიშნოს დირექტორის მოვალეობის შემსრულებელი, რომლის უფლებამოსილების ვადა გრძელდება ახალი დირექტორის არჩევამდე“.
სკოლებში, სადაც დირექტორობის 10 მსურველი იყო, სამინისტრომ თითო კადრი წარადგინა - რის მიხედვით შეირჩნენ კანდიდატები?
აღსანიშნავია, რომ სამინისტრომ არ შეიძლება სამეურვეო საბჭოს განმეორებით წარუდგინოს ასარჩევად ან დირექტორად დანიშნოს პირი, რომელიც მიმდინარე არჩევნებში არ აირჩია სამეურვეო საბჭომ.
რა მთავარი ფუნქციები აქვთ სამეურვეო საბჭოებს საჯარო სკოლებში? - დირექტორის არჩევა მხოლოდ ერთ-ერთია
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭო სხდომას 27 დეკემბერს გამართავს
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე