„ეტალონი“ მომავალი წარმატებისკენ გამიკვალავს გზას“ - საბურთალოს ინტელექტ-ჩემპიონატის გამარჯვებული გამოვლინდა
15-05-2018
დაკოპირებულია
-
+
საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი გრძელდება. ამჯერად „საბურთალოს ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა.
განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროში გამართულ ღონისძიებას მასწავლებლები, მოსწავლეები და მათი მშობლები ესწრებოდნენ.
„საბურთალოს ეტალონი მოსწავლის“ ტიტულს დაეუფლა თბილისის N195 საჯარო სკოლის მე-11 კლასის მოსწავლე მარიამ მდივნიშვილი.
იგი ბედნიერია მოპოვებული გამარჯვებით და აღნიშნავს, რომ პროექტი წარმატებისკენ გაუკვალავს გზას:
„სპონტანურად მივიღე „ეტალონში“ მონაწილეობა, მივედი სკოლაში და ტესტირება გავიარე. ვერ წარმოვიდგენდი, რომ პირველადგილოსანი გავხდებოდი. მაკანკალებს ემოციისგან. იმედია, ჩემს მაქსიმუმს დავდებ ფინალზე და პროექტი წარმატებისკენ გამიკვალავს გზას.“
თბილისის N195 საჯარო სკოლის დირექტორი კობა წენგუაშვილი აღნიშნავს, რომ მარიამის წარმატება მთელი სკოლის წარმატებაა:
„მარიამი არაჩვეულებრივი გოგოა, ძალიან კარგად სწავლობს. მისი სახით ნამდვილი მამულიშვილი გვეზრდება. მარიამის წარმატება მთელი სკოლის წარმატებაა. „ეტალონით“ აღფრთოვანებული ვარ, ყოველთვის მომწონდა. ინტელექტ-ჩემპიონატი დიდ საქმეს აკეთებს, ახალგაზრდობას სტიმულს აძლევს, რომ იყვნენ ინტელექტუალები, ბევრი იკითხონ, ღირსეულ მოქალაქეებად ჩამოყალიბდნენ.“
თბილისის N151 საჯარო სკოლის დირექტორის მოვალეობის შემსრულებელი ლიანა ჩხაიძე „ეტალონის“ დიდი გულშემატკივარია:
„ეტალონი“ თანამედროვეობის გამოწვევაა, პროექტი, რომელიც არ უშინდება სირთულეებს და ახალგაზრდებსაც მის დაძლევას ასწავლის. „ეტალონის“ მეშვეობით ნიჭიერი და თავდაჯერებული მოსწავლეები ერთმანეთს იცნობენ და საზოგადოებაში იმკვიდრებენ ადგილს. ჩვენი სკოლა მრავალი წელია, პროექტის თანამოაზრე და გულშემატკივარია.“
„საბურთალოს ეტალონი მოსწავლის“ ტიტულის მფლობელი მარიამ მდივნიშვილი ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატის გრანდიოზულ ფინალში მიიღებს მონაწილეობას.
მანამდე ინტელექტ-შეჯიბრი გრძელდება. „ეტალონი“ 2017-2018 სასწავლო წელს საქართველოს ყველა ქალაქსა და მუნიციპალიტეტს ესტუმრება და ადგილზევე გამოავლენს „ეტალონ მოსწავლეებს“.
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“