მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გურჯაანში ''ეტალონის'' პირველ ტურის ორგანიზებაში გამგეობის კულტურის, განათლების, სპორტის, ძეგლთა დაცვისა და ახალგაზრდულ საქმეთა სამსახური რესურსცენტრთან და სკოლის წარმომადგენლებთან ერთად იყო ჩართული.
ტესტირების დღესთან დაკავშირებით, გურჯაანში, ყველა სკოლის ინფორმირება წინასწარ მოხდა.
ტესტირება ყველა სკოლაში „ეტალონიდან“ მიწოდებული ტესტების და ინსტრუქციის შესაბამისად მოხდა. მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასებისთვის ტესტები ცალ-ცალკე იყო შერჩეული.
მოსწავლეების ნამუშევრები სკოლის მიერ შერჩეულმა პირებმა გაასწორეს. ‘’ეტალონის’’ ჯგუფი მათთგან ყველაზე მაღალქულაინ მოსწავლეებს გამოავლენს.
შესარჩევ ტურთან დაკავშირებით "Etaloni.ge’’ გურჯაანის საგანმანათლელო რესურსცენტრის უფროსს დალი მინდიაშვილს გაესაუბრა.
მისი თქმით, ‘’ეტალონი’’ ბავშვისგან ითხოვს ზოგად ცოდნას იმისთვის, რომ დაძლიოს ბარიერი, რაც ძალიან კარგია:
„ფაქტობრივად მუნიციპალიტეტის ტერიტორიაზე არსებული სკოლების 2/3-ზე მეტმა მიიღო მონაწილეობა. ბავშვების აქტიურობა საკმაოდ მაღალი იყო. ყველაფერი ძალიან ორგანიზებულად, განსაზღვრულ ვადებში, წესების დაცვით ჩატარდა. ერთი სკოლის გადრა, ყველგან ჩატარდა შეჯიბრი. იმ ერთ სკოლაშიც ტექნიკური ხარვეზი იყო და იქაც აუცილებლად ჩატარდება. იმ ბავშვების რაოდენობა, ვინც მოაგროვა 50 ქულა და მეტი, საკმაოდ შთამბეჭდავია. ბავშვებმა სერიოზულად აღიქვეს ის მასალა, რაც მიიღეს. ისინი აღნიშნავენ, რომ ეს იყო სერიოზული სამუშაო, სადაც არაფერი არ იყო უცხო. თუკი სკოლაში კარგად სწავლობდა ბავშვი, მაშინ ის შეძლებდა სწორი პასუხების გაცემას. ‘’ეტალონი’’ ბავშვისგან ითხოვს ზოგად ცოდნას იმისთვის, რომ დაძლიოს ბარიერი, რაც ძალიან კარგია. “
"ეტალონი" 2016-2017 სასწავლო წელს საქართველოს ყველა ქალაქსა და მუნიციპალიტეტს ესტუმრება და ადგილზევე გამოავლენს "ეტალონ მოსწავლეებს".
პროექტი განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მხარდაჭერით მიმდინარეობს.
‘’ეტალონის’’ შესარჩევმა ტურმა ველისციხის სკოლის მოსწავლეებში დიდი ენთუზიაზმი გამოიწვია
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა