მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
აღსაზრდელის მშობელი ამტკიცებს, რომ ბავშვზე საბავშვო ბაღში აღმზრდელის თანაშემწე ფიზიკურად ძალადობდა. იგი ირწმუნება, რომ საკუთრი თვალით ნახა ძალადობის ფაქტები: „კადრებში ჩანს, როგორ მოქაჩა აღმზრდელის თანაშემწემ ბავშვს თმა და „გადაათრია“, ხოლო მეორე კადრში - ბავშვი ზის და აღმზრდელის თანაშემწე მას ფეხს ურტყამს“, - აცხადებს მშობელი.
საუბარია თბილისის N164 საბავშვო ბაღზე და არსებული ინფორმაციით, აღმზრდელის თანაშემწე სამსახურიდან გათავისუფლებულია; ოღონდ როგორ მშობლები ამბობენ, დირექტორმა ეს გადაწყვეტილება მას შემდეგ მიიღო, რაც აღმზრდელის თანაშემწემ მის შვილიშვილზეც ფიზიკურად იძალადაო.
აღნიშნულ ფაქტთან დაკავშირებით გამოძიება დაწყებულია; სოციალურ ქსელში კი მშობლის პოსტი გავრცელდა, რომელსაც ETALONI.GE გთავაზობთ:
„ეს რამდენიმე დღეა გონება სრულიად არეული მაქვს, მიჭირს კონცენტრირება და ფიქრს გავურბივარ. გაბრაზება და შიში თანაბრად გამეფებულა ფიქრის სამყაროში და სრულ ქაოსს ქმნის. ყველაზე სუსტი და დაუცველი მაშინ ვარ, როცა პრობლემა შვილს ეხება და ახლა სწორედ ასეთ მდგომარეობაში ვარ. საჯარო ბაგა-ბაღის იმ ჯგუფში, სადაც ჩემი პატარა ლუსიც დადის, ძიძები და აღმზრდელები ბავშვებზე ძალადობდნენ. ორშაბათიდან პარასკევამდე შვილები მიგვყავს საჯარო ბაგა-ბაღის პატარა ზომის ოთახში, სადაც 40-მდე ბავშვია გამოკეტილი და ვიმედოვნებთ, რომ მათ კარგად მოექცევიან, ვიმედოვნებთ, რადგან ეს სისტემა იმდენად ჩაკეტილია, რომ მშობლებს უამრავი ბიუროკრატიული ლაბირინთის გადალახვა გვიწევს, რათა მივაღწიოთ ოთახებში დამონტაჟებული ვიდეოსათვალთვალო მოწყობილობების ჩანაწერებამდე და ხშირად ამასაც ვერ ვახერხებთ. ამიტომ ხშირად მხოლოდ იმედი გვრჩება. აღმოჩნდა, რომ ჯგუფში, სადაც ჩემი შვილი ლუსი დადის, ბავშვების მიმართ სისტემატიურ ძალადობას ჰქონდა ადგილი. ეს დღეებია ვიხსენებ ყველა ჩალურჯებასა და დაზიანებას, რაც ჩემს შვილს აღენიშნებოდა და რატომღაც სიცელქეს ვაბრალებდი, ვიხსენებ მის პროტესტს ბაგა-ბაღის ჯგუფში შესვლაზე და პანიკურ ტირილს, როცა ვცდილობდი ამეხსნა, რომ ბაღში ყოფნა კარგია. ვიხსენებ მის ხასიათის ცვლილებას, სათამაშოებთან დამოკიდებულებას თამაშისას და ვხვდები, რომ ძალიან მნიშვნელოვანი რამ გამომეპარა. ძალადობის თემა გამჟღავნდა და ისიც იმიტომ, რომ იგივე ჯგუფში ამავე ბაღის დირექტორის შვილიშვილზე იძალადა ძიძამ. მხოლოდ მაშინ მოახდინა „რეაგირება“ ამ „ძალადობის ფაბრიკის“ დირექტორმა, როცა ეს ძალადობა მის შვილიშვილს შეეხო." რეაგირება" მართლა რეაგირება არ გეგონოს, ძვირფასო მკითხველო, დირექტორს არ მიუმართავს ბაგა-ბაღების სააგენტოსთვის, პოლიციისთვის და არც მშობლებისთვის უცნობებია. მოძალადე ძიძა დაიბარა და იძულებით დააწერინა განცხადება სამსახურიდან წასვლის შესახებ. ჩვენ, მშობლებმა სრულიად შემთხვევით და მოულოდნელად გავიგეთ სისტემატიური ძალადობის შესახებ. მიუხედავად ჩემი დაბნეული და არეული მდგომარეობისა, ერთი რაც მტკიცედ გადავწყვიტე, დაისაჯოს ყველა!" - წერს მშობელი.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭო სხდომას 27 დეკემბერს გამართავს
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე