მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ხონში, ''ეტალონის'' პირველი ტურის ორგანიზებაში გამგეობის კულტურის, განათლების, სპორტის, ძეგლთა დაცვისა და ახალგაზრდულ საქმეთა სამსახური რესურსცენტრთან და სკოლის წარმომადგენლებთან ერთად იყო ჩართული.
ტესტირების დღესთან დაკავშირებით, ხონში, ყველა სკოლის ინფორმირება წინასწარ მოხდა.
ტესტირება ყველა სკოლაში „ეტალონიდან“ მიწოდებული ტესტების და ინსტრუქციის შესაბამისად მოხდა. მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასებისთვის ტესტები ცალ-ცალკე იყო შერჩეული.
მოსწავლეების ნამუშევრები სკოლის მიერ შერჩეულმა პირებმა გაასწორეს. ''ეტალონის'' ჯგუფი მათგან ყველაზე მაღალქულაინ მოსწავლეებს გამოავლენს.
შესარჩევ ტურთან დაკავშირებით "Etaloni.ge’’ ქ.ხონის ადმინისტრაციულ ერთეულში ხონის გამგებლის წარმომადგენელს ოთარ ჯაფარიძეს გაესაუბრა:
‘’ინტელექტ-შეჯიბრში სკოლები აქტიურად ჩაერთვნენ. მოსწავლეეების აქტივობა ნორმალური იყო, სკოლისთვის შესაფერი, ყოველგვარი დარღვევების გარეშე. პროექტი, მოგეხსენებათ, ძალიან მნიშვნელოვანია თავისი შინაარსით, შექმნის დღიდან ჩვენთან მოსწავლეები დიდი ენთუზიაზმით ელოდებიან კონკურსს. ძალიან დადებითი განწყობაა ამ პროექტის მიმართ.“ - აღნიშნა ოთარ ჯაფარიძემ.
ხონის რესურსცენტრის უფროსი ხათუნა ქობალია აღნიშნავს, რომ ინტელექტ-შეჯიბრის პირველი ტური ძალიან კარგად ჩატარდა და მოსწავლეებიც ძალიან აქტიურობდნენ:
„ხონში გამართულ ინტელექტ-შეჯიბრის პირველ ტურში, 18-მა სკოლამ მიიღო მონაწილეობა. სულ 322 მოსწავლე მონაწილეობდა. ძალიან კარგად ჩატარდა და მოსწავლეებიც ძალიან აქტიურობდნენ. კონკურსს აკვირდებოდნენ ჩვენი თანამშრომლები. ''ეტალონთან'' დიდი ხანია ვთანამშრომლობთ და ეს შეჯიბრი ძალიან ზრდის მოსწავლეების მოტივაციას. ხელს უწყობს სწავლას, ცოდნის შეძენას, რაც მთავარია, მოსწავლეები ძალიან არიან დაინტერესებულები.“
"ეტალონი" 2016-2017 სასწავლო წელს საქართველოს ყველა ქალაქსა და მუნიციპალიტეტს ესტუმრება და ადგილზევე გამოავლენს "ეტალონ მოსწავლეებს".
პროექტი განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მხარდაჭერით მიმდინარეობს.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა