მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N40 საჯარო სკოლაში პროექტებით სწავლება წარმატებით მიმდინარეობს.
19 თებერვალს, სკოლაში გაიმართა პროექტის - „გენური თერაპია- ალცჰაიმერისა და პარკინსონის დაავადების განკურნების შანსი“ პრეზენტაცია.
პროექტის ხელმძღვანელი ბიოლოგიის მასწავლებელი შორენა დანელია გახლავთ, ხოლო პროექტში ჩართული მოსწავლეების დამრიგებლები - ირინე ყურაშვილი, დიანა ზურებიანი და ინგა ხაჟომია არიან. პროექტი მიზნად ისახავდა აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით ცნობიერების ამაღლებას.
პრეზენტატორები იყვნენ მე-11ა, მე-11ბ და მე-11გ კლასების ფოკუს ჯგუფის მოსწავლეები.
პროექტი მოიცავდა შემდეგ ეტაპებს:
1. მასწავლებლის მიერ პროექტის წარდგენასა და პროექტის გეგმაზე მუშაობას;
2. კოლექტიური სვლით ლიზა ჯენოვას წიგნის - „ჯერ კიდევ ელისის“ მიხედვით ფილმის ჩვენება;
3. ინფორმაციების მოძიებას პარკინსონისა და ალცჰაიმერის დაავადების მიმდინარეობის ნიშნებისა და ასაკობრივი მაჩვენებლების შესახებ. დაავადების მკურნალობის არსებული მეთოდებისა, მკურნალობის პერსპექტივებს გაცნობა;
4. შეხვედრა სასკოლო საზოგადოებასთან და ნამუშევრების პრეზენტაციაა.
პრეზენტატორებმა მოძიებული მასალა საინტერესოდ და შთამბეჭდავად წარმოადგინეს.
შეხვედრას ესწრებოდნენ სკოლის დირექტორი ნინო ვარდოსანიძე, დირექტორის მოადგილე სასწავლო-აღმზრდელობით დარგში ია ჩინჩალაძე, მე-11 ა,ბ,გ კლასების დამრიგებლები - ირინე ყურაშვილი, დიანა ზურებიანი, ინგა ხაჟომია. საბუნებისმეტყველო კათედრის მასწავლებლები - სოფიო გველესიანი, ნათია ფაჩუაშვილი, საზოგადოებრივი მეცნიერებების კათედრის მასწავლებლები - ნინო ბანცაძე და ვახტანგ შარადენიძე, მშობლები და მოსწავლეები, ასევე სკოლის ექიმი ქეთევან უფლისაშვილი.
იხილეთ ფოტოები:
აღსანიშნავია, რომ ჩვენთან საუბრისას, დირექტორებმა აწ უკვე გასული სასწავლო წელიც შეაჯამეს
პირველი თემა, რომელსაც ნანა ქიმერიძე ფართო აუდიტორიასთან შეეხება, ჰოსპიტალის დასუფთავება/დეზინფექციაა
სპეციალურ შეთავაზებები ექნებათ ბაღის პერსონალს ლაბორატორიული და მაღალტექნოლოგიური კვლევების, ისე ექიმთა კონსულტაციის მიმართულებით.
კოლეგები და მოსწავლეები მას დიდი გულისტკივილით ემშვიდობებიან
აღსანიშნავია, რომ რაც gen z გააქტიურდა, მათი ლექსიკით მეტყველება უფროსებმაც დაიწყეს
„ლაშა ბავშვობიდან ძალიან შრომისმოყვარე იყო, მხიარული და კეთილი. ვუყურებ და ისევ ისეთი ბავშვია - დიდი ბავშვი“...