მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრი, მიხეილ ჩხენკელი, დიდი ბრიტანეთის უმაღლესი განათლების, მეცნიერების, კვლევისა და ინოვაციის მინისტრს, სემ ჯიმას, შეხვდა და მათ თანამშრომლობის გაღრმავებასა და სამომავლო გეგმებზე იმსჯელეს.
შეხვედრაზე განსაკუთრებული აქცენტი გაკეთდა უმაღლესი და პროფესიული განათლების მიმართულებებზე და ახლო მომავალში გაცვლითი პროგრამების შემუშავებაზე. როგორც ქართველ, ასევე, ბრიტანელ სტუდენტებსა და პროფესორ-მასწავლებლებს შესაძლებლობა ექნებათ, ისარგებლონ საერთაშორისო პროგრამებით, რაც მინისტრების აზრით, ხელს შეუწყობს ქვეყნებს შორის აკადემიური კავშირების გაღრმავებას.
ბრიტანელმა კოლეგამ მნიშვნელოვნად და საინტერესოდ შეაფასა პროფესიული განათლების კუთხით საქართველოში განხორციელებული პროექტები, მათ შორის, საუნივერსიტეტო სივრცეში კოლეჯების დაფუძნება. მისი აზრით, მსგავსი მიდგომა ცალსხად შეუწყობს ხელს, ერთი მხრივ, პროფესიული განათლების პოპულარიზაციას, მეორე მხრივ, სწავლის ხარისხის ამაღლებას.
მიხეილ ჩხენკელთან შეხვედრაზე ბრიტანელმა კოლეგამ აღნიშნა, რომ პროფესიული განათლების პოპულარიზაციის, კერძოდ, სტუდენტთა პროფესიული განათლებით დაინტერესების პრობლემა დიდ ბრიტანეთშიც არსებობს, რაშიც პოზიტიურ როლს დამსაქმებელთა აქტიურობა თამაშობს. შეხვედრის დასასრულს მინისტრებმა განათლების ყველა დონეზე და მეცნიერების სფეროში ერთობლივი პროექტების განხორციელებაზე იმსჯელეს. მიხეილ ჩხენკელმა ბრიტანელი კოლეგა, სემ ჯიმა, საქართველოში სტუმრად მოიწვია.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
NAEC მასწავლებლებისთვის ვაკანსიას აცხადებს- ტესტური დავალებები 13 საგანში შეიქმნება მე-6 და მე-10 კლასების მოსწავლეებისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
გაკვეთილის მიზანი იყო შეკრება-გამოკლებაზე ცოდნის განმტკიცება